hallo , ik ben
Liesbeth Elsen .

freelance administratieve assistente

download CV

over mezelf

Vind je je job geweldig, maar de administratie een ramp? Ik doe het voor je!

Mijn naam is Liesbeth Elsen en ik heb al meer dan 20 jaar ervaring als commercieel, management en personal assistant. Nadat ik voor diverse bedrijven in België, Duitsland, Nederland en Amerika gewerkt heb, wou ik het nu over een andere boeg gooien en registreerde ik mij als freelance administratieve assistente.

Ik spreek vloeiend Nederlands, Duits en Engels en goed Frans.

diensten

Binders

De taken die ik voor u kan overnemen, zijn:

  • Algemene administratieve taken
  • Aanleggen en bijhouden klassement
  • Facturatie
  • Betalingen
  • Agenda management
  • Sales Support
  • Input/data management
  • Teksten uittypen
  • Update website
  • Vertalingen Nederlands, Engels en Duits
  • Iets specifieks is altijd bespreekbaar

ervaring

  • 01/07/2015 - 01/07/2018

    vrijwilligersjobs

    Minneapolis

    Verschillende vrijwilligersjobs tijdens de expat assignment van mijn man in Minneapolis (USA)

  • 16/04/2012 - 01/06/2015

    Sales Assistente

    Herbafrost NV

    Hulshout

    Taken: Beheer bestaande klanten - Opstellen van offertes en tenders, opvolging hiervan - Prospectie - Verkoopsrapportering - Facturatie - Klantenbezoeken - Organisatie beurzen en vertegenwoordiging van de firma op de beurs

    Occasioneel: Input bestellingen - Instructies orderpicking - Transportcoördinatie- Bestellen van kantoormateriaal en supplies

  • 01/05/2007 - 15/04/2012

    Directie Assistente

    Cargill Europe

    Mechelen

    Taken: Beheren van de agenda’s - Opzetten van vergaderingen, conference calls en videoconferences - Boeking vluchten, hotels, taxi’s - Beheer reisschema’s - Opstellen onkostennota’s - Voorbereiding van de salarisbesprekingen, bonusbepalingen, beoordelingsgesprekken en Cargill richtlijnen - Opstellen van vacature- en aanwervingsoverzichten en input functieveranderingen - Opstarten en updaten van organigrammen - Organiseren van kwartaalvergaderingen voor HR management met avondactiviteit en notuleren - Volledige organisatie van de jaarlijkse vergadering van de vakbonden op locatie buitenshuis - Lid van het “Green Team” en “Great Place to Work” - Opstarten en beheren van het fietsen uitleenproject

  • 15/04/2003 - 30/04/2007

    HR Assistente

    Cargill Europe

    Mechelen

    Taken: Opzetten en bijhouden van een database met de salaris- en bonusgegevens van de medewerkers - Voorbereiding van de salarisbesprekingen, bonusbepalingen, beoordelingsgesprekken en Cargill richtlijnen - Opstellen van vacature- en aanwervingsoverzichten, personeelsbestand rapporten en input van functieveranderingen - Opstarten en updaten van organigrammen - Organiseren van kwartaalvergaderingen voor het regionale HR management met avondactiviteit en het notuleren - Boeken van dienstreizen, hotels en taxi’s voor mijn managers en bezoekers - Updaten HR Website op interne internetsite

  • 01/11/2002 - 31/03/2003

    Juridische Secretaresse

    Dorsey and Whitney LLP

    Brussel

    Taken: Uitwerken van brieven, faxen, e-mails en memoranda - Verantwoordelijk voor de bibliotheek: bestellen van boeken en publicaties, updates van wetboeken bijhouden, controle van de facturen - Beheer van time-sheet in Carpe Diem - Beantwoorden en filteren van telefoonverkeer

  • 16/07/2001 - 30/09/2002

    Projectassistente

    Volharding Shipyards

    Groningen (Nederland)

    Taken: Notuleren tijdens de 3-wekelijkse projectvergaderingen en opstellen van de actiepuntenlijst - Uitwerken en aanvragen van offertes, opvolgen bestellingen - Klassement bijhouden - Beheren correspondentie - Filteren van telefoongesprekken - Organisatie vervoer en accommodatie van bezoekers - Bestelling van kantoormateriaal - Registratie van vakantie- en ziektedagen van de werknemers

  • 23/02/1998 - 15/07/2001

    Customer Services Medewerker

    Siemens

    Wesel (Duitsland)

    Taken: Controleren en ondertekenen van offertes en orderbevestigingen - Nauwe samenwerking met de logistieke afdeling en het opstellen van de vereiste wettelijke transportdocumenten, regelen van de verzekering van de zending - Verzendinformatie doorgeven aan klanten - Opvolgen van betalingen en facturatie in SAP - Ontvangst klanten - Bestellen van kantoormateriaal

  • 14/07/1997 -22/02/1998

    Junior Assistente

    Verdima

    Keerbergen

    Taken: Beheren correspondentie - Filteren van telefoongesprekken - Organisatie van een handelsbeurs, versturen van de uitnodigingen en toegangsbewijzen, vertegenwoordigen van de firma op de beurs - Vertalingen maken van informatiebrochures van het Nederlands naar Duits en Engels - Facturatie - Klassement - Ontvangst klanten en bezoekers

contact

Liesbeth Elsen

freelance administratieve assistente

telefoon

0468/02 56 39

BTW

BE 0704 938 887